ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/20


                                                ПРОЄКТ
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 
РІШЕННЯ
23 лютого 2021 року                            смт Ратне                                                 № 5/
 
Про зміну назви Ратнівського дитячого яслі-сад №1 та затвердження Статуту у новій редакції
 
Відповідно до статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», керуючись статтею 89 Цивільного кодексу України, з метою створення умов для надання на належному рівні освітніх послуг мешканцям Ратнівської територіальної громади, Ратнівська селищна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Змінити назву Ратнівського дитячого яслі-сад №1 на назву комунальний заклад дошкільної освіти «Ратнівський дитячий ясла-садок №1».
2. Встановити, що комунальний заклад дошкільної освіти «Ратнівський дитячий ясла-садок № 1» є правонаступником Ратнівського дитячого яслі-сад №1.
3. Затвердити Статут комунального закладу дошкільної освіти «Ратнівський дитячий ясла-садок № 1» у новій редакції (додається).
4. Директору комунального закладу дошкільної освіти «Ратнівський дитячий ясла-садок №1» Онищук  Г.В. провести державну реєстрацію змін до установчих документів в державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно з вимогами чинного законодавства.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, депутатської діяльності та етики, захисту прав людини, дотримання регламенту, законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та у справах сім’ї, молоді та спорту.
 
Селищний голова                                                                                Віталій БІРУК
Віра Чернуха 0977557652
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення селищної ради
від 02.03.2021 року № 5/
 
 
 
 
 
 
 
 
СТАТУТ
РАТНІВСЬКОГО ДИТЯЧОГО
 ЯСЛА-САДКА № 1
(нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Зміст
 
I Загальні положення…………………………………………………….4-5
II Комплектування закладу дошкільної освіти…...……………………5-6
ІІІ Режим роботи закладу дошкільної освіти .…………………………6
ІV Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти …….6-8
V Організація харчування дітей у закладі дошкільної освіти .……….8
VI Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти ..……8-9
VII Учасники освітнього процесу……………..………………………..9-11
VIII Управління закладом дошкільної освіти ………………………... 11-14
IХ Майно закладу дошкільної освіти ………………………………….14
Х Фінансування дошкільного закладу дошкільної освіти………...….14-15
ХІ Контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти……………….15
ХІІ Відповідальність…………………………………………………….15
ХІІІ Прикінцеві положення……………………………………………..15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
І. Загальні положення
 
  1. Заклад дошкільної освіти Ратнівський дитячий ясла-садок № 1 (далі - заклад дошкільної освіти) на підставі рішення виконкому Ратнівської районної ради народних депутатів від 09 квітня 1992 року № 67 було передано у власність Ратнівської селищної ради.
Повна назва: Ратнівський дитячий ясла-садок № 1
Тип: заклад загального розвитку.
Організаційно-правова форма: комунальний заклад.
  1. Місцезнаходження юридичної особи дошкільного закладу: вул. 30 років Перемоги,17, смт Ратне, Ратнівський район, Волинська область, 44100.
телефон 2-11-64,  E-mail: dnzv1veselka@ukr.net.
  1. Засновником закладу дошкільної освіти є Ратнівська селищна рада (далі – Засновник).
Органом управління закладом дошкільної освіти є управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради (далі – орган управління).
Засновник або  орган управління здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
  1. Заклад дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі  - положення), затвердженим постановою кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року №305, рішеннями Засновника, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.
  2. Заклад дошкільної освіти є юридичною особою. Має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами, реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства.
  3. Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
  4. Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:
  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей;
  • виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе,оточення та довкілля;
  • формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
  • забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сімей.
  1. Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним Статутом.
  2. Заклад дошкільної освіти несе відповідальність перед собою, суспільством і державою за: реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»; забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог щодо її змісту, рівня і обсягу; дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.
  3. Взаємовідносини між закладом дошкільної освіти,  юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
  4. Заклад дошкільної освіти є некомерційним і неприбутковим освітнім закладом.
 
ІІ. Комплектування закладу дошкільної освіти
 
2.1. Заклад дошкільної освіти розрахований на  200 місць.
2.2. Групи комплектуються за віковими (одновіковими) ознаками.
2.3. За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, у закладі дошкільної освіти дитина може перебувати короткотривалий час (неповний день).
2.4. У закладі дошкільної освіти функціонують групи загального розвитку.
2.5 Заклад дошкільної освіти має 12 груп  з денним режимом перебування дітей.
2.6. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування  новоутворених груп здійснюється на початку нового навчального року (вересень місяць).
2.7. Наповнюваність груп дітьми становить:
для дітей віком від 2 до 3 років – до 15 осіб;
для дітей віком від 3 до 6 років – до 20 осіб;
в інклюзивних групах – до 15 осіб (з них не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами).
За потреби засновник може встановлювати іншу наповнюваність груп.
При  прийомі дитини до закладу дошкільної освіти, керівник знайомить батьків або осіб, які їх замінюють, із Статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.
2.8. Для зарахування дитини у заклад дошкільної освіти необхідно пред’явити:
  1. заяву батьків або осіб, які їх замінюють;
  2. медичну довідку про стан здоров’я дитини;
  3. медичну довідку про епідеміологічне оточення;
  4. свідоцтво про народження дитини;
  5. документ,який підтверджує статус категорії сім,ї.
2.9. За дитиною зберігається місце у закладі дошкільної освіти у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 календарних днів).
2.10.Відрахування дітей із закладу дошкільної освіти може здійснюватись:
  1. за бажанням батьків та осіб, які їх замінюють;
  2. на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в закладі дошкільної освіти цього типу;
  3. у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.
2.11. Адміністрація закладу дошкільної освіти письмово повідомляє батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менше як за 10 календарних днів.
Безпідставне відрахування дитини з закладу дошкільної освіти забороняється.
 
ІІІ. Режим роботи закладу дошкільної освіти
 
3.1. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем, протягом  10,5 годин.
       Вихідні дні : субота, неділя, святкові.
3.2. Щоденний графік роботи закладу дошкільної освіти:
             Початок роботи 7.30,  кінець роботи 18.00.
3.3. Щоденний графік роботи груп закладу дошкільної освіти:
              Початок роботи з 7.30, кінець роботи - 18.00.
 
ІV. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти
 
4.1. Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей.
4.2. Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який  складається на навчальний рік та період оздоровлення.
4.3.План роботи  закладу дошкільної освіти схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником закладу.
  1.  У закладі дошкільної освіти визначена українська мова навчання і виховання дітей.
  2. Освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється на основі Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми.
4.5.1. Освітня програма - це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом дошкільної освіти для досягнення вихованцями результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
Основою для розроблення освітньої програми є Базовий компонент дошкільної освіти.
4.5.2. Освітня програма має містити:
  • загальний обсяг навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;
  • перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення;
  • форми організації освітнього процесу;
  • опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
  • інші освітні компоненти (за рішенням закладу дошкільної освіти).
4.5.3. Зміст освітньої програми повинен передбачати:
  • формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини;
  • виховання елементів природо доцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
  • утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини;
  • розвиток потреби в реалізації власних творчих здібностей.
4.5.4. Освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу дошкільної освіти та затверджується його керівником.
4.5.5. Освітні програми, що розробляються на основі типових освітніх програм, не потребують окремого затвердження центральним органом забезпечення якості освіти.
4.5.6. Кожна освітня програма має передбачати набуття дитиною компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
4.5.7. На основі освітньої програми заклад дошкільної освіти складає та затверджує план роботи, що конкретизує організацію освітнього процесу.
  1. Заклад  дошкільної освіти може організовувати освітній процес за  пріоритетними напрямками.
  2. Додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, вводяться лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та закладом дошкільної освіти у межах гранично допустимого навантаження дитини.
  3. У  закладі дошкільної освіти при реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти.
  4. Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладу дошкільної освіти можуть створюватися інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  5. Діти з особливими освітніми потребами можуть перебувати до семи (восьми) років у  інклюзивних групах закладу дошкільної освіти.
 
V. Організація харчування дітей в закладі дошкільної освіти
 
5.1. Заклад дошкільної освіти забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів.
5.2. У закладі дошкільної освіти встановлено 3 - х разове харчування.
5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на медичних працівників та керівника закладу.
5.4. Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у закладі дошкільної освіти у розмірах, визначених Засновником.
5.5. Пільгові умови оплати харчування дітей у закладі дошкільної освіти для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням Засновника за рахунок коштів селищного бюджету.
5.6. Від плати за харчування дитини звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. За харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, плата не справляється.
 
VІ. Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі
 
6.1. Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату цього закладу а також  лікарями медичних установ, і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, надання невідкладної медичної допомоги на до госпітальному етапі, організацію заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють.
6.2.  До основних обов’язків медичних працівників закладу дошкільної освіти належать:
- моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово - психічного розвитку дітей. Надання їм невідкладної медичної допомоги;
- організація і проведення медичних оглядів, у тому числі, поглиблених, профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;
- здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотриманням раціонального режиму освітньої діяльності, навчального навантаження;
- медичний контроль за виконанням санітарно - гігієнічного та проти епідеміологічного режиму;
- проведення санітарно - просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу.
6.3.    Заклад дошкільної освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.
 
VІІ. Учасники освітнього процесу
 
7.1.  Учасниками освітнього процесу у закладі дошкільної освіти є:
- діти дошкільного віку;
- директор,  завідувач по господарству, педагогічні працівники;
- медичні працівники, спеціалісти;
- помічники вихователів;
- батьки або особи, які їх замінюють;
- фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
7.2.  За успіхи у роботі встановлюються форми матеріального заохочення згідно чинного законодавства.
7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:
- безкоштовну дошкільну освіту в  закладі дошкільної освіти;
- безкоштовне медичне обслуговування в  закладі дошкільної освіти;
- безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання  і навчання;
- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її  здоров’ю, моральному та духовному розвитку;
- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини,  а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;
7.4.  Права батьків або осіб, які їх замінюють:
- обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування  закладу дошкільної освіти;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку виховання і навчання своїх дітей;
- брати участь в покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально - технічної бази закладу;
- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;
  Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:
- поважати гідність дитини;
- постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
- забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти в  закладі дошкільної освіти;
- виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;
- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;
- своєчасно вносити плату за харчування дитини в  закладі дошкільної освіти у встановленому порядку;
- своєчасно повідомляти  заклад дошкільної освіти про можливість відсутності або хвороби дитини;
         - слідкувати за станом здоров’я дитини;
  - інші права, що не суперечать чинному законодавству України.
7.5.  На посаду педагогічного працівника закладу дошкільної освіти приймається особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов’язки.
 7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.7. Педагогічні працівники мають право:
- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах, тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;
- на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
- об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
- на захист професійної честі та власної гідності;
  - інші права, що не суперечать законодавству України.
7.8. Педагогічні працівники зобов’язані:
- виконувати статут, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового  договору;
- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
 - забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь - яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю. а також від фізичного та психологічного насильства;
  - брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;
- виконувати накази та розпорядження керівництва;
- інші обов’язки, що не суперечать законодавству України.
7.9. Права, обов’язки та соціальні гарантії інших працівників закладу дошкільної освіти регулюються трудовим законодавством та правилами внутрішнього трудового розпорядку дошкільного закладу.
7.10. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до  закладу дошкільної освіти його директором.
7.11. Працівники закладу дошкільної освіти несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно із законодавством.
7.12. Працівники  закладу дошкільної освіти у відповідності до статті 26 Закону України «Про забезпечення епідеміологічного та епідемічного благополуччя населення» проходять безоплатні медичні огляди 1 раз в 6 місяців.
7.13. Педагогічні працівники  закладу дошкільної освіти підлягають обов’язковій атестації яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
7.14. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку  закладу дошкільної освіти, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору або за результатами атестації, не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
 
VІІІ. Управління закладом дошкільної освіти
 
8.1. Керівництво закладом дошкільної освіти здійснює його директор.
8.2.  Керівника закладу дошкільної освіти призначає на посаду та звільняє з посади Засновник  або уповноважений ним  орган.
Інших працівників закладу дошкільної освіти призначає на посади та звільняє з посад його керівник у порядку, передбаченому установчими документами закладу, відповідно до законодавства.
8.3. На посаду директора  закладу дошкільної освіти призначається особа, яка є громадянином України, має  вищу педагогічну освіту не нижче від освітнього  рівня бакалавр, стаж педагогічної роботи у сфері дошкільної освіти не менше як три роки, а також організаторські здібності, та стан здоров’я якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Директор  закладу дошкільної освіти:
  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, зазначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю  закладу дошкільної освіти;
  • діє від імені закладу, представляє його на усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
  • розпоряджається в установленому порядку майном, коштами  закладу дошкільної освіти і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально - технічної бази закладу;
  • приймає на роботу та звільняє з роботи працівників  закладу дошкільної освіти;
  • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
  • підписує штатний розпис за погодженням із засновником та відділом освіти.
  •  контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  • затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
  • забезпечує дотримання санітарно - гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
  • контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психологічним особливостям,  здібностям і потребам;
  • підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
  • щороку звітує про освітню, методичну, економічну і фінансово - господарську діяльність дошкільного  закладу на загальних зборах колективу та батьків або осіб, які їх замінюють.
8.4. Постійно діючий колегіальний орган у  закладі дошкільної освіти - педагогічна рада.
До складу педагогічної ради входять: директор, вихователь-методист, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники  закладів загальної середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють.
Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти.
Педагогічна рада закладу:
  • схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
  • визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
  • затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
  • розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
  • визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
  • розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.
Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб  закладу дошкільної освіти. Кількість засідань педагогічної ради становить чотири на рік.
Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.
8.5.  Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік.
Кількість учасників загальних зборів від працівників дошкільного закладу 50%, батьків 50%.
Термін їх повноважень становить 1 рік.
Рішення загальних зборів приймають простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
Загальні збори:
  • обирають раду дошкільного закладу, її членів і голову встановлюють терміни її повноважень;
  • заслуховують звіт керівника закладу, голови ради дошкільного закладу з питань статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
  • розглядають питання освітньої, методичної та фінансово-господарської діяльності дошкільного закладу;
  • затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку дошкільного закладу.
8.6. В період між загальними зборами діє рада  закладу дошкільної освіти.
  Кількість засідань ради визначається за потребою.
Засідання ради  закладу дошкільної освіти є  правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох частин її членів (працівники  закладу, батьки, засновник, спонсори та інші).
Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу. Вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків або осіб, які їх замінюють.
 
ІХ. Майно закладу дошкільної освіти
 
9.1. Відповідно до рішення Ратнівської селищної Ради № 19/2 від 24 листопада 2005 року закладу дошкільної освіти передано в оперативне управління земельну ділянку, будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, спортивні та ігрові майданчики.
9.2. Дошкільний заклад не має службового житла.
 
Х. Фінансування дошкільного закладу дошкільної освіти
 
10.1. Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є:
- кошти засновника;
- державний бюджет;
- місцеві бюджети;
- кошти відповідних бюджетів у розмірі передбаченими нормативами фінансування;
- батьків або осіб, які їх замінюють;
- добровільні внески і цільові внески фізичних і юридичних осіб та інші надходження, не заборонені законодавством.
10.2. Заклад дошкільної освіти за погодженням із засновником має право:
- придбати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для впровадження освітньої діяльності згідно із законодавством.
10.3. Державна статистична звітність про діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до законодавства.
10.4. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі дошкільної освіти визначається директором закладу відповідно до законодавства.
Бухгалтерський облік закладу дошкільної освіти здійснює централізована бухгалтерія при управлінні гуманітарної політики Ратнівської селищної ради.
Головним розпорядником коштів є управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради.
 
ХІ. Контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти
 
11.1. Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України "Про освіту".
11.2. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з освітнім процесом встановлюються Засновником закладу дошкільної освіти.
 
ХІІ. Відповідальність
 
12.1. Особи, винні у порушенні законодавства про дошкільну освіту, несуть відповідальність у порядку, встановленому законами України.
 
ХІІІ. Прикінцеві положення
 
13.1. Рішення про ліквідацію чи реорганізацію закладу дошкільної освіти приймається Засновником закладу відповідно до діючого законодавства України.
13.2. Зміни та доповнення до Статуту закладу дошкільної освіти затверджуються рішенням Засновника закладу.