ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/27


                                                ПРОЄКТ
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 
РІШЕННЯ
02 березня 2021 року                               смт Ратне                                      № 5/
Про затвердження Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників при Ратнівській ДПІ Головного управління  державної податкової служби у Волинській області на 2021 рік 
 Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши клопотання ДФС України ГУ ДФС у Волинській області щодо необхідності затвердження Програми, Ратнівська  селищна  рада
ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників при Ратнівській ДПІ  Головного управління державної податкової  служби у Волинській області на 2021 рік (додається). 
2. Контроль за виконанням Програми покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку громади, промисловості, підприємництва та сфери послуг.
 
Селищний голова                                                                                  Віталій БІРУК
Олена Шикута 0671143553
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                              Рішення селищної ради
від __.03.2021 року № 5/
 
 
 
ПРОГРАМА
покращення функціонування Центру обслуговування платників при
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області на 2021 рік
 
  1. Паспорт Програми
 
1. Ініціатор розроблення Програми
 
Ратнівська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області
2. Розробник Програми Ратнівська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області
3. Відповідальний виконавець Програми Ратнівська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області
4. Учасники Програми Ратнівська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області,               Ратнівська селищна Рада (Ратнівська ОТГ)    
5. Термін реалізації Програми 2021
6. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього 20,0  тис грн
у тому числі:
8. коштів селищного бюджету
 
 20,0 тис грн
 
  1. Мета Програми
Метою Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників при Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області (далі - Програма) є поліпшення якості надання послуг платникам податків у видачі довідок та дозвільних документів, прийманні звітності, вхідної кореспонденції та їх обслуговування, створення сприятливих умов для одержувачів послуг при здійсненні повноважень відповідальними посадовими особами ДПІ.
 
  1. Завдання Програми
Відповідно до цілей основними завданнями Центру обслуговування платників (далі – ЦОП) є:
  • створення умов для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;
  • забезпечення платників податків якісними та своєчасними податковими послугами (введення критеріїв якості надання послуг ЦОП);
  • забезпечення повної обізнаності щодо можливих змін у податковому законодавстві (шляхом надання консультацій, роз’яснень);
  • забезпечення значного зниження витрат платників податків, пов’язаних із виконанням податкових зобов’язань;
  • поліпшення механізму дотримання вимог податкового законодавства за рахунок забезпечення умов для підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань (збільшення кількості платників податків).
 
  1. Основні заходи
4.1. Забезпечення тісної співпраці з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та об’єднаннями у процесі розробки пропозицій щодо вдосконалення податкового законодавства та нормативно-правових документів з питань оподаткування та залучення додаткових джерел фінансування з бюджету об’єднаної територіальної громади від суми перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету у вигляді субвенції. Видатки здійснюються відповідно до рішень Ратнівської селищної Ради (Ратнівської ТГ) шляхом спрямування субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
Ратнівська селищна Рада (Ратнівська ТГ) протягом 2021 року
 
4.2. Здійснення заходів щодо роз’яснення громадянам конституційного обов’язку необхідності сплати податків шляхом інформаційно-довідкового забезпечення ЦОП:
- оформлення стендів з важливою податковою інформацією (зразки форм звітності, витяги з норм податкового законодавства, перелік адміністративних послуг, що надаються платникам податків, інформація про режим роботи ДПІ, адресу та графік особистого прийому громадян, номери телефонів інформаційно-довідкового департаменту ДПС України, телефони довіри та «гарячих ліній», повідомлення, оголошення тощо);
- забезпечення платників податків нормативно-правовими документами, які регулюють порядок видачі довідок, дозвільних документів, приймання звітності, вхідної кореспонденції та обслуговування платників податків (випуск буклетів, пам’яток та листівок);
- розміщення в приміщеннях ЦОП листівок, візиток для вільного поширення з інформацією про центри сертифікації ключів.
покращення функціонування Центру обслуговування платників при
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.3. Своєчасно, об’єктивно та систематично інформувати громадян через ЗМІ щодо державної політики у сфері оподаткування, заходів Ратнівської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області з підвищення ефективності своєї діяльності, а також про повсякденну діяльність служби.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.4. Здійснювати планування проведення масових заходів із залученням представників філії державного підприємства “Спеціалізований видавничий центр” у Волинській області, громадських організацій для платників податків на основі аналізу проблемних питань практичного застосування податкового законодавства та відповідно до потреб платників.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
  4.5. Проводити роз’яснювальну роботу з майбутніми платниками податків.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.6. Швидке та якісне обслуговування платників податків щодо надання роз’яснень з питань оподаткування з вільним доступом до мережі Інтернет, корпоративної мережі ДПС України та забезпечення можливості під’єднання до Єдиної бази податкових знань.
Передбачити в ЦОП зону Wi-Fi доступу для можливості безкоштовного доступу  платників до мережі Інтернет, зокрема до сайтів ДПС України, довідкової служби, інших ресурсів з питань оподаткування.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.7. Забезпечення Ратнівською ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області ефективної роботи автоматизованої системи отримання від платників та опрацювання в електронному вигляді податкової звітності та реєстрів отриманих і виданих податкових накладних, та проведення широкої роз’яснювальної роботи щодо переваг подання звітності в електронному вигляді.
В рамках надання адміністративних послуг при зверненні громадян здійснювати роз’яснення з питань подання електронної звітності у приміщеннях ЦОП.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.8. Створення зручних умов обслуговування платників податків, оснащення ЦОП сучасною комп’ютерною технікою; необхідними меблями (столи, дивани, стільці) для розміщення відвідувачів ЦОП; електронним табло для розміщення щоденної інформації; плазмовим екраном для транслювання відеосюжетів з питань застосування окремих положень податкового законодавства, роликів соціальної реклами з податкової тематики типу “Час декларувати доходи” тощо.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.9. Створення зручних умов відвідування платниками податків ЦОП, спрямування відвідування у спеціально створені зали:
- зал надання адміністративних послуг. Створення стендів з наступною інформацією:
- інформація щодо вимог взяття на облік платників податків;
- інформація щодо спрощеної системи оподаткування (юридичні та фізичні СПД);
- інформація щодо загальної системи оподаткування (юридичні та фізичні СПД);
-  інформація щодо сплати за землекористування, місцевих податків та зборів, рентних платежів;
  - спеціальні податкові режими;
  - відповідальність за вчинення правопорушень;
  - інформація щодо порядку погашення податкового боргу.
  - зал прийому податкової звітності та вхідної кореспонденції. Створення стендів з наступною інформацією:
  • перелік документів та форми заяв для отримання довідок та дозвільних документів;
  • порядок та зразки заповнення декларацій, розрахунків, звітів та додатків до них, книга обліку доходів та витрат, книга обліку доходів платників податків. Терміни подання;
  •  електронна звітність;
  • перелік рахунків щодо сплати податків, зборів та платежів до бюджетів усіх рівнів;
- зал обслуговування платників податків. Створення стендів з наступною інформацією:
  • вимоги щодо отримання інформації  згідно з Законом України “Про публічну інформацію”;
  • вимоги щодо отримання інформації  згідно з Законом України “Про звернення громадян”.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
          
  4.10. Вдосконалення системи податкового аудиту, орієнтованої на постійний моніторинг показників діяльності платників податків без зайвого втручання в підприємницьку діяльність.
Доперевірочний аналіз діяльності СПД, по яких наявні ризики ухилення від сплати податків (низьке навантаження, здійснення діяльності без найманих працівників тощо) з метою вирішення питання щодо доцільності проведення перевірки.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
  4.11. Здійснення заходів, спрямованих на недопущення відшкодування сум ПДВ підприємствам, які мають ознаки фіктивності, мінімізують податкові зобов’язання, задіяні у псевдоекспортних операціях.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
         4.12. Впровадження ефективної співпраці між платниками податків та податковою службою завдяки отриманню платниками повних, своєчасних та професійних консультацій щодо проблемних питань, які виникають у них в процесі ведення господарської діяльності.
Розповсюдження серед платників податків друкованої продукції, розробленої та випущеної спеціалістами податкової служби для забезпечення обізнаності в діючому податковому законодавстві та формуванню високої податкової культури у платників податків.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
4.13. Створення сприятливих умов громадянам для декларування ними своїх неоподаткованих доходів та отримання податкового кредиту.
Ратнівській ДПІ Головного управління державної податкової служби у Волинській області
 
  1. Фінансове забезпечення виконання заходів Програми фінансування визначених Програмою заходів протягом 2021 року передбачається з місцевого бюджету, виходячи з його реальних можливостей.
 
  1. Очікувані результати виконання Програми
  6.1. Створення комфортних умов платникам податків та належне їх обслуговування.
6.2. Розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань.
6.3. Спрощення процедури надання послуг та, відповідно, зменшення часу та вартості виконання платниками податків податкових зобов’язань, в перспективі – отримання послуг без відвідування органу ДПС.
6.4. Підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним забезпеченням зворотного зв’язку стосовно якості обслуговування платників податків.
6.5. Формування позитивної громадської думки щодо діяльності органу ДПС.
7. Координація та контроль за виконанням Програми
7.1. Координація та контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку громади, промисловості, підприємництва та сфери послуг Ратнівської селищної ради.
7.2. У разі необхідності внесення змін протягом терміну виконання Програми, відповідальний виконавець готує уточнення показників, заходів та вносить їх на розгляд сесії селищної ради.
7.3. Відповідальний виконавець до 01 березня інформує територіальну громаду про виконання завдань та заходів щодо реалізації даної Програми.