ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/57

Про виконання фінансового плану комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради за 2020 рік


                                                 ПРОЄКТ
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 
РІШЕННЯ
 
02 березня 2021 року                               смт Ратне                                             № 5/
 
Про виконання фінансового плану комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради за 2020 рік
 
Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 75, 78 Господарського кодексу України, Ратнівська селищна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Взяти до відома інформацію т.в.о. директора комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради Терещук Л.В. про виконання фінансового плану комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради за 2020 рік (додається).
2. Т.в.о. директора комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради Терещук Л.В. забезпечити опублікування звіту на сайті підприємства.
 
 
 
Селищний голова                                                                                Віталій БІРУК
Терещук 3-01-14
Бурко 2-20-95
Пояснювальна записка
до звіту про виконання фінансового плану
комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради
за 2020 рік
 
Комунальне підприємство «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради, (далі – Підприємство), створене на базі комунального майна територіальної громади в особі Ратнівської селищної ради. Засновником, Власником та органом управління майном Підприємства є територіальна громада в особі Ратнівської селищної ради.
         Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення збереження, зміцнення здоров’я неселення та інших соціальних результатів без мети одержання прибутку. Підприємство, відповідно до Статуту, є закладом охорони здоров’я - комунальним некомерційним неприбутковим підприємством, що надає первинну медичну допомогу населенню та іншим особам в порядку і на умовах, встановлених законодавством України та Статутом, вживає заходів із профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
 Підприємство з 15 серпня 2018 року уклало договір з Національною службою здоров’я України і відповідно до умов цього договору надає пацієнтам медичні послуги за програмою медичних гарантій, що передбачені Порядком надання первинної медичної допомоги, затвердженим наказом МОЗ № 504 від 19.03.2018 року зі змінами. Для підтримки розвитку сімейної медицини прийняті Програми розвитку первинної медичної допомоги на засадах сімейної медицини по Ратнівській, Забродівській та Самарівській ТГ.
Загальна кількість пацієнтів, що подали декларації станом на 01.01.2021 року становить 33546 особи, у відсотковому співвідношені  (85,3 %) підписаних деклараці від загального населення, що обліковується в громадах. По вікових групах задеклароване населення складає:
від 0 до 5 років - 2542 ос.
від 6 до 17 років - 7236 ос.
від 18 до 39 років - 9284 ос.
від 40 до 64 років - 10392 ос.
понад 65 років - 4092 ос.
Кількість штатних посад по комунальному підприємстві «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради  станом на 01.01.2021 рік становить 160,0 штатних одиниць, в тому числі:
  • Лікарі -  30,0 шт. од.,
  • Середній медичний персонал -  91,5 шт. од,
  • Молодший медичний персонал    -  16,5 шт. од.,
  • Спеціалісти-12,0 шт. од.,
  • Інший персонал -  10,0 шт. од.
     Дохідна частина фінансового плану за 2020 рік становить – 24893,25 тис. грн. та складається з наступних доходів:
Рядок 010 «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)».  Кошти НСЗУ основний дохід підприємства, за програмами медичних гарантій за пакетами:
- первинна медична допомога -20573,3  тис грн.
- медична допомога, яка надається мобільними медичними бригадами, що утворені для реагування на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 -509,4 тис грн.
Дохід від платних послуг, що надає підприємство за  2020 рік -15,75 тис грн.
Рядок 015 «в т. ч. за рахунок бюджетних коштів» за  програмами підтримки з місцевих бюджетів визнано доходи в сумі-1377,6 тис грн. з районного бюджету, бюджетів Самарівської та Забродівських ТГ.
Рядок 140 «Інші фінансові доходи» -162,9 тис грн. 
Рядок 150 «Інші   доходи» (доходи від безоплатно одержаних активів та інші доходи) - 2254,3 тис грн.
    Витрати КП «Ратнівський ЦПМД» за 2020 рік склали - 23678,3 тис грн., за елементами операційних витрат та складаються з наступних витрат:
За елементами операційні витрати розподіляються на наступні підгрупи:
Рядок 310 «Матеріальні затрати» – 1628,7 тис грн.;
Рядок 320 «Витрати на оплату праці» – 15105,5 тис грн.;
Рядок 330 «Відрахування на соціальні заходи» –3333,2 тис грн.;
Рядок 340 «Амортизація» – 636,7 тис грн.;
Рядок 350 «Інші операційні витрати» – 2974,2 тис грн.
     Капітальні видатки становлять 458,5 тис грн., а саме:
Рядок 420 «Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів» –  гематологічний аналізатор - 197,9 тис грн., комп’ютер в комплекті - 59,5 тис грн., мікроскоп - 10,5 тис грн., центрифуга - 13,7 тис грн., інших необоротних матеріальних активів (пульсоксиметри, меблі, камера ГОРЯЄВА, конвектор електричний) -34,0  тис грн., проведена експертиза коригування проектно-кошторисної документації по реконструкції ФАПу під АЗПСМ в с Гірники - 4,6 тис грн.  та експертиза капітального ремонту даху АЗПСМ с Кортеліси - 4,0 тис грн. Проведено коригування проектно-кошторисної документації по реконструкції ФАПу під АЗПСМ в с Гірники - 40,1 тис грн. та  капітального ремонту даху АЗПСМ, розпорядження голови Волинської обласної адміністрації № 706 від 27.11.2020 року, підприємству було виділено 4 легкові машини в с Кортеліси-26,4 тис.грн.,.
      Автомобілі Renault Duster 2020 р. в., закуплені за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, закладам охорони здоров’я Волинської області. За власні кошти підприємство оплатило пенсійний збір та послуги з реєстрації автомобілів  у розмірі 67,8 тис грн.
    За  2020 рік надійшло (придбано та безоплатно отримано) запасів (за джерелами надходжень):
  Найменування За кошти підприємства З держ бюдж (в т.ч централ поставки) З обласного районного та місц самовряд Інші
джерела 
1 всьго 1257,9
 
1473,1 665,2
 
115,8
1 Лікарські засоби ,деззасоби 452,9   7,0 69,9
2 Імунобіологічні препарати,лікувальне харчування   1471,7 447,6  
3 Інші матеріали  в т.ч 775,7
 
1,4
 
114,0 29,8
  засоби індивідуального захисту 756,0   68,7 29,8
4 Паливо 11,2   96,6  
5 Запасні частини 18,1
 
     
6 Інші матеріали       16,1
   Для забезпечення діяльності  проведені поточні ремонти на загальну суму 135,0 тис грн:
№ п/п Назва підприємств, закладів охорони здоров’я Найменування виду робіт Вартість робіт   тис.грн. Освоєно
 
 тис.грн.
Джерела фінансування
1 2 3 4 5 6
 
1
КП «Ратнівський ЦПМД» Поточний ремонт ганку адмінприміщення за адресою : Волинська область ,смт Ратне ,вул Газіна ,64 20,3 20,3 Кошти НСЗУ
2 КП «Ратнівський ЦПМД» Поточний ремонт санвузла на першому поверсі адмінприміщення  КП»Ратнівський ЦПМД»за адресою :волинська область ,смт Ратне  ,вул. Газіна ,64. 29.7 29,7 Кошти НСЗУ
3 АЗПСМ с.Межисить Поточний ремонт санвузла амбулаторії  КП «Ратнівський ЦПМД» за адресою Волинська область ,Ратнівський район с Межисить. 42,4 42,4 Місцевий бюджет
4 АЗПСМ с. Кортеліси Поточний ремонт коридору приміщення Кортеліської АЗПСМ по вул Михайлівській ,1 с. Кортеліси Ратнівського району Волинської області 42,6 42,6 Кошти НСЗУ
  Крім того проводилась оплата за:
- телекомунікаційні послуги, інтернет зв’язок - 23,3 тис грн.;
- страхування - 4,1 тис грн.;
-сервісне обслуговування програмного забезпечення - 37,9,3тис грн.;
- проведені лабораторні дослідження, згідно договору з КНП «Ратнівська ЦРЛ» - 62,9 тис грн.;
-ремонт оргтехніки - 18,1 тис грн.;
-підготовка, перепідготовка кадрів та підвищення кваліфікації -30,5 тис грн.;
-ремонт автомобілів - 48,8 тис грн.;
-метрологічні послуги - 23,3 тис грн;
-технічні заключення на предмет доступності будівель для людей з обмеженими можливостями - 42,0 тис грн;
-інші витрати (вимір опору повітря, касове обслуговування, навчальні вебінари та інші) - 67,1 тис грн.
За  2020 рік за кошти Світового банку, на безоплатній основі передано підприємству необоротні матеріальні активи  та малоцінні швидкозношувані предмети на суму - 36,3 тис грн (медичне обладнання).
Капітальні видатки, за рахунок бюджетних коштів по КЕКВу (3210) «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» - 66,5 тис грн.
Поточні касові видатки за 2020 рік по КЕКВу 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»:
Ратнівський район:
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 30,0 тис грн.;
Медикаменти та перев’язувальні матеріали - 354,9 тис грн.;
Медикаменти та перев’язувальні матеріали - 39,9 тис грн.; (туберкулін)
Оплата послуг (крім комунальних) - 1,0 ти грн.;
Оплата теплопостачання - 69,0 тис грн.;
Оплата водопостачання та водовідведення -1,0 тис грн.;
Оплата  електроенергії  - 32,3 тис грн.;
Оплата інших енергоносіїв - 22,0 тис грн;
Інші виплати населенню (відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян) - 279,7 тис грн.
 
                                                   Забродівська ТГ
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 5,0 тис грн.;
Медикаменти та перев’язувальні матеріали - 99,3 тис грн;
Оплата послуг(крім комунальних) - 4,0 тис грн.;
Оплата теплопостачання -16,0 тис грн.;
Оплата водопостачання та водовідведення -1,4 тис грн.;
Оплата  електроенергії  - 66,3 тис грн;
Оплата інших енергоносіїв -3 4,9 тис грн.;
Інші виплати населенню (відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян) - 116,2 тис грн.
Самарівська ТГ
Оплата праці - 57,8 тис грн.;
Нарахування на оплату праці -11,3 тис грн.;
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 10,4 тис грн.;
Медикаменти та перев’язувальні матеріали - 29,5 тис грн.( в т.ч 9,5 тис грн. на туберкулін);
Оплата послуг (крім комунальних) - 43,0 тис грн.;
Оплата теплопостачання - 4,6 тис грн;
Оплата водопостачання та водовідведення -1,0 тис грн.;
Оплата  електроенергії -7,6 тис грн;
Оплата інших енергоносіїв - 20,0 тис грн.;
Інші виплати населенню (відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян) - 40,1 тис грн. 
 
Т.в.о. директора
КП «Ратнівський  ЦПМД»                                      Л. В. Терещук
 
 Головний бухгалтер                                                Т. І. Павлович
 
 
 
Підприємство     Комунальне  підприємство  «Ратнівський центр первинної  медичної допомоги" Ратнівської селищної ради      Коди
Орган управління Ратнівська селищна рада За ЕДРПОУ 38485788
Галузь    Охорона здоровя За КОАТУУ 724200000
Вид економ. Діяльності   Діяльність лікарняних закладів За КОПФГ 430
Місцезнаходження    Волинська обл.смт.Ратно вул. Газіна,64 За КВЕД 86.1О
Телефон  336630079
Керівник     Л. Терещук
Звіт про виконання фінансового плану
за  2020 року
одиниця виміру: тис. гривень
Код рядка За звітний квартал Наростаючим підсумком з початку року
Показники План Факт План Факт
1 2 3 4 5 6
І. Фінансові результати
Дохід  (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) @010@ 5774,48 5991,8 22631,24 22476,05
    в т.ч. за рахунок бюджетних коштів @015@ 174,14 296,3 1548,54 1377,6
Податок на додану вартість 20
Акцизний збір 0
Інші вирахування з доходу @040@
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) @050@ 5774,48 5991,8 22631,24 22476,05
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) @060@ 4857,01 5752,5 18267,22 17933,6
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати @061@ 656,57 615,6 1583,67 1541
    Витрати на оплату праці @062@ 3216,44 3990,2 12795,25 12725,9
    Відрахування на соціальні заходи @063@ 764 881,1 3028,3 2821,6
    Амортизація @064@ 160 165,6 620 606,2
    Інші операційні витрати @065@ 60 100 240 238,9
Валовий:
    прибуток @071@
    збиток @072@
Інші операційні доходи @080@
       у тому числі:
    дохід від операційної оренди активів @081@
    одержані гранти та субсидії @082@
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу @083@
Адміністративні витрати  @090@ 946,36 1044,5 3729,89 3191,5
(сума рядків з 091 по 095)
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати @091@ 68,91 43,4 188,49 87,7
    Витрати на оплату праці @092@ 675,37 718,9 2710,5 2379,6
    Відрахування на соціальні заходи @093@ 129,58 162,3 528,9 511,6
    Амортизація @094@ 20 7,9 80 30,5
    Інші операційні витрати @095@ 52,5 112 222 182,1
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): @100@
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати @101@
    Витрати на оплату праці @102@
    Відрахування на соціальні заходи @103@
    Амортизація @104@
    Інші операційні витрати @105@
Інші операційні витрати @110@ 732 915,3 3000 2544,7
(сума рядків з 111 по 115)
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати @111@
    Витрати на оплату праці @112@
    Відрахування на соціальні заходи @113@
    Амортизація @114@
    Інші операційні витрати @115@ 732 915,3 3000 2544,7
Фінансові результати від операційної діяльності:
    прибуток @121@
    збиток @122@
Дохід від участі в капіталі @130@
Інші фінансові доходи @140@ 40 22 170 162,9
Інші доходи @150@ 750 996,6 3150 2254,3
      у тому числі:
    дохід від реалізації фінансових інвестицій  @152@
    дохід від безоплатно одержаних активів @154@ 750 941,20 3150 2198,90
Фінансові витрати @160@
Витрати від участі в капіталі @170@
Інші витрати @180@ 0 8,5 100 8,5
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: @@
     прибуток @191@
     збиток @192@
Податок на прибуток @200@
Чистий:
    прибуток @211@
    збиток @212@
Відрахування частини прибутку  @220@
ІІ. Елементи операційних витрат  (разом)
Матеріальні затрати в тому числі @310@ 725,48 659 1772,16 1628,7
Оплата комунальних по статтях разом 132,14 151,8 573 344,5
оплата за електроенергію 67,35 43,6 166,18 106,2
оплата за природний газ
оплата за теплопостачання 61,32 36,7 160,72 89,7
оплата за водопостачання 3,47 1,8 14 3,3
оплата інших  енергоносіїв 0 69,7 232,1 145,3
Витрати на оплату праці @320@ 3891,81 4709,1 15505,75 15105,5
Відрахування на соціальні заходи @330@ 893,58 1043,4 3557,2 3333,2
Амортизація @340@ 180 173,5 700 636,7
Інші операційні витрати @350@ 844,5 1127,3 3562 2974,2
Разом (сума рядків з 310 по 350) @360@ 6535,37 7712,3 25097,11 23678,3
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво @410@
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів @411@
Придбання  (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів @420@ 10,9 151,9 735,3 458,5
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів @421@ 66,5 66,5
Придбання (створення) нематеріальних активів) @430@
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів @431@
Погашення отриманих на  капітальні інвестиції позик @440@
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів @441@
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів @450@
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів @451@
Разом (сума рядків 410,420, 430, 440, 450): @490@ 10,9 151,9 735,3 458,5
в т.ч за рахунок бюджетних коштів @491@ 66,5 66,5
 (сума рядків 411, 421, 431, 441, 451)
ІV. Додаткова інформація на 1.04 на 1.07 на 1.10 на 31.12
Чисельність працівників @510@ 142 135 135 139
Первісна вартість основних засобів @520@ 7105,2 7324,9 7397,1 9410,2
Податкова заборгованість @530@
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою @540@
Т.в.о. директора                                                 Л. В. Терещук
Головний бухгалтер                            ______Т. І. Павлович_
М. П.