ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 11/8


РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
 ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
 
РІШЕННЯ
 
28 вересня 2021 року                        смт Ратне                                                № 11/8
 
Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися комунальною установою «Трудовий архів» Ратнівської селищної ради
 
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 35 Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», постанови Кабінету Міністрів України від 07.05.1998 р. № 639 «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», Ратнівська селищна рада
ВИРІШИЛА:

 
ВИРІШИЛА:
ВИРІШИЛА:

        ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Перелік платних послуг, які можуть надаватися комунальною устаною «Трудовий архів» Ратнівської селищної ради, що додається.
2. Головному спеціалісту відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Виконавчого комітету Ратнівської селищноїї ради Олександру Лінчуку оприлюднити це рішення на офіційному сайті Ратнівської селищної ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку громади, промисловості, підприємництва та сфери послуг.
 
 
 
Селищний голова                                                                           Віталій БІРУК
Євгенія Балькан 0977548578
 
 
 
                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                           Рішення Ратнівської селищної ради
                                                                      від 28.09.2021 року № 11/
 
 
ПЕРЕЛІК 
платних послуг, які можуть надаватися комунальною установю  «Трудовий архів» Ратнівської селищної ради 
 
1. Науково-технічне опрацювання документів і справ юридичних осіб:
1) складення історичних довідок до архівних фондів;
2) підготовка документів для науково-технічного опрацювання, їх систематизація, визначення фондової належності;
3) проведення експертизи цінності документів і справ.
4) складення за результатами експертизи цінності описів справ, довідкового апарату до них та актів;
5) формування та оформлення справ, підготовка їх для архівного зберігання, складення топографічних покажчиків, картонування справ.
2. Надання методичної і практичної допомоги юридичним особам з питань архівної справи та діловодства, забезпечення збереженості архівних документів:
1) консультування з питань архівної справи та діловодства юридичних осіб, що не є джерелами формування Національного архівного фонду;
2) обстеження стану архівної справи та діловодства із складенням рекомендацій щодо їх удосконалення на замовлення юридичних осіб;
3) перевірка наявності архівних документів з укладенням аркуша перевірки, складення актів за результатами перевірки;
4) обстеження фізико-хімічного, технічного стану архівних документів з різними носіями інформації, друкованих видань та страхового фонду документів;
5) реставрація та ремонт архівних документів з різними носіями інформації, друкованих видань;
6) зберігання архівних документів на договірній основі з різними носіями інформації (депоноване зберігання документів, що не належать державі, у зв’язку із достроковим прийманням);
3. Використання інформації архівних документів та надання інформаційних послуг:
1) виявлення інформації на тематичні, персональні (біографічні, генеалогічні) і майнові запити користувачів;
2) cкладення інформаційного листа-відповіді на тематичні, персональні (біографічні, генеалогічні) і майнові запити користувачів (у тому числі про відсутність документів в архіві, зокрема з рекомендацією щодо місцезнаходження документів за темою запиту);
3) складення архівних довідок (копій, витягів) на тематичні, персональні (біографічні, генеалогічні) і майнові запити користувачів;
4) виготовлення додаткових примірників архівної довідки на прохання заявника або переоформлення архівної довідки;
5) складення інформаційних довідок про історію населених пунктів, підприємств, установ, організацій тощо;
6) проведення екскурсій в приміщенні архіву (оглядових, тематичних, із показом документів);
7) виготовлення копій архівних документів (у тому числі з фонду користування), друкованих видань та довідкового апарату до документів за допомогою технічних засобів архіву;
8) засвідчення відбитком гербової печатки або електронною печаткою копій архівних документів, виготовлених за допомогою технічних засобів користувачів;
9) перевірка правильності посилань в опублікованих архівних документах, монографіях, дисертаціях та встановлення ідентифікації текстів;
10) надання у користування в читальному залі архівних документів;
11) технічна підтримка виконання запитів користувачів, що надійшли в електронній формі, за допомогою спеціального програмного забезпечення.