ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 13/74


                                                  ПРОЄКТ
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

26 листопада 2021 року                       смт Ратне                                              № 13/

Про звернення депутатів Ратнівської селищної ради VIII скликання до народного депутата України Степана Івахіва щодо внесення змін до законопроєкту № 6062 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України»

Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Конституції України, Регламенту Ратнівської селищної ради VIІI скликання, Ратнівська селищна рада 

ВИРІШИЛА:

1. Підтримати звернення депутатів Ратнівської селищної ради VIII скликання до народного депутата України Степана Івахіва щодо внесення змін до законопроєкту № 6062 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».
2. Направити звернення до народного депутата України Степана Івахіва. 
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, депутатської діяльності та етики, захисту прав людини, дотримання регламенту, законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та у справах сім’ї, молоді та спорту.


Селищний голова                                                                                Віталій БІРУК
Людмила Гаврилюк 0977976867








Прийнято на ХІІІ сесії Ратнівської 
селищної ради від 26.11.2021 № 13/


ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Ратнівської селищної ради VIII скликання до народного депутата України Степана Івахіва щодо внесення змін до законопроєкту № 6062 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України»


Шановний Степане Петровичу!

Кабінет Міністрів України із проєктом Держбюджету на 2022 рік (№ 6000) подав зміни до бюджетного кодексу (№ 6062), застосування окремих положень якого призведе до скорочення джерел доходів органів місцевого самоврядування та втрат коштів місцевих бюджетів. Зокрема:
1. Змінами до частини четвертої статті 103-2 Бюджетного кодексу України передбачається залишки коштів за освітньою субвенцією, що не використані протягом наступного бюджетного періоду, вилучати до державного бюджету. Пропонуємо залишити статтю 103-2 Бюджетного кодексу України в чинній редакції. Можливість накопичення та використання залишків освітньої субвенції для органів місцевого самоврядування є мотивацією до оптимізації мережі закладів освіти. Вилучення таких фінансових інструментів призведе до формування неефективної мережі закладів освіти.
2. Щодо зарахування до державного бюджету від викупу земельних ділянок комунальної власності. Законопроєктом № 6062 пропонується доповнити Розділ VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України новим пунктом 53, відповідно до якого 70% надходжень від викупу земельних ділянок комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 Розділу Х «Перехідних положень» Земельного кодексу України, зараховуються до спеціального фонду державного бюджету. Такі ініціативи щодо зарахування до державного бюджету коштів є неприпустимими. Пропонуємо виключити цей пункт.
3. Щодо фінансування з місцевих бюджетів видатків, які віднесені до державного бюджету. Частину другу статті 85 викласти в такій редакції: «2. Забороняється планувати та здійснювати видатки з місцевих бюджетів, які віднесені цим Кодексом до державного бюджету, а також здійснювати впродовж бюджетного періоду видатки на утримання бюджетних установ одночасно з місцевого та державного бюджетів.»
4. Щодо обмеження видатків на підготовку земельних ділянок сільськогосподарського призначення або прав на них для продажу. З 1 липня 2021 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосподарського призначення» від 31.03.2020 року № 552-ІХ, який зняв мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення. Однак змінами до статті 91 Бюджетного кодексу України, запропонованими Законопроєктом № 6062, пропонується до видатків, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, віднести видатки на підготовку земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них державної (до розмежування земель державної та комунальної власності) чи комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів. Тобто Законопроєкт № 6062 обмежує органи місцевого самоврядування у видатках на підготовку земельних ділянок сільськогосподарського призначення або прав на них для продажу. Пропонуємо в пункті 15-2 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України в редакції Законопроєкту № 6062 слова «несільськогосподарського призначення» виключити.
Просимо порушити зазначені питання перед відповідними комітетами Верховної Ради України щодо внесення змін до Законопроєкту № 6062 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» та не підтримувати окремі його положення у Верховній Раді України.