ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4/8
РАТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
22 січня 2020 року смт Ратне № 4/
Про затвердження Програми розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про фізичну культуру i спорт», з метою забезпечення належних умов для занять фізичною культурою і спортом мешканців громади, популяризації здорового способу життя та сприяння ефективній реалізації державної політики у сфері фізичної культури i спорту, Ратнівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік (далі-Програма), що додається.
2. Контроль за виконанням Програми покласти на комісію з питань освіти, культури, депутатської діяльності та етики, захисту прав людини, дотримання регламенту, законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та у справах сім’ї, молоді та спорту.
Селищний голова Віталій БІРУК
Чернуха 0977557652
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення селищної ради
від 22.01.2021№ 4/
ПРОГРАМА
РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НА 2021 РІК
Паспорт Програми
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована
Програма розвитку фізичної культури і спорту
Ратнівської селищної ради на 2021 рік
Стан здоров'я та спосіб життя населення громади потребує окремої уваги держави і владних структур. Демографічна криза негативно впливає на економічний стан району та є загрозливим фактором для його майбутнього.
Нині кожна п'ята дитина народжується з відхиленнями в стані здоров'я. У переважної більшості школярів діагностують різні захворювання. Значно зросла частота порушень постави у дітей.
У більшості громадян після 40 років відчутні суттєві проблеми із здоров'ям, що після 50-річного віку кардинально заважають трудовій активності та нормальному життю. У громадян різко прогресують хронічні хвороби серця, гіпертонія, неврози, остеопороз, артрити, ожиріння тощо. Високий рівень захворюваності на розлади психіки і поведінки є наслідком вживання алкогольних напоїв, наркотичних та інших психоактивних речовин, особливо в молодіжному середовищі.
Дотепер в суспільстві не сформовано сталих традицій та мотивацій щодо фізичного виховання і масового спорту, як важливого чинника фізичного та соціального благополуччя, поліпшення стану здоров’я, ведення здорового способу життя і подовження його тривалості.
За таких умов пріоритетним напрямом гуманітарної політики держави має стати розвиток сфери фізичної культури і спорту, що дасть можливість забезпечити оптимальну рухову активність кожної людини впродовж усього життя, створити умови для організації змістовного дозвілля і максимальної реалізації здібностей людини. Важливим є удосконалення форм залучення різних груп населення незалежно від статі, віку та соціального статусу до регулярних і повноцінних занять фізичною культурою і спортом.
Потребує також удосконалення система підготовки спортсменів високого класу та спортивного резерву до складу національних збірних команд.
3. Визначення мети Програми
Мета Програми розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік (далі - Програма) полягає у створенні умов для впровадження здорового способу життя, залучення населення громади до занять фізичною культурою і спортом як важливої складової, покращення якості та тривалості активного життя населення громади, розвитку спорту вищих досягнень, забезпечити виховання молоді в дусі олімпізму, пропагування здорового способу життя, підвищення міжнародного авторитету держави.
Метою Програми є збереження існуючої мережі колективів фізичної культури і спорту, спортивних клубів, забезпечення проведення змагань, створення сприятливих умов в організації якісного, змістовного дозвілля жителів громади, покращення матеріально-технічної бази спортивних клубів, колективів фізичної культури, дитячо-юнацької спортивної школи шляхом проведення капітальних, поточних ремонтів, підвищення уваги органів місцевого самоврядування до проблем сфери фізичної культури і спорту.
4. Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, термін виконання Програми
Основні завдання, які випливають зі змісту Програми, можуть бути вирішені шляхом:
- забезпечення об’єднання зусиль щодо розвитку фізичної культури і спорту в громаді органів місцевого самоврядування, громадських організацій, фізичних та юридичних осіб, широких верств населення;
- удосконалення форм залучення різних груп населення до регулярних та повноцінних занять фізичною культурою і спортом за місцем їх проживання, навчання, роботи та у місцях масового відпочинку;
- проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в усіх навчальних закладах, за місцем проживання, роботи та у місцях масового відпочинку громадян, а також фізкультурно-оздоровчої та реабілітаційної роботи серед інвалідів;
- забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, видів спорту інвалідів шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів та спорту ветеранів;
- поліпшення нормативно-правового, кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту;
- підвищення ролі засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя;
- впровадження дієвої системи фізкультурної просвіти населення, яка б сприяла формуванню традицій і культури здорового способу життя, престижу здоров'я, залученню громадян до активних занять фізичною культурою і спортом та формування нових цінностей та орієнтацій суспільства на збереження та зміцнення здоров'я людей;
- переоснащення матеріально-технічної бази закладів дитячо-юнацького та резервного спорту;
- розбудови спортивної інфраструктури шляхом будівництва спортивних споруд або реконструкції та модернізації діючих, зокрема щорічного будівництва багатофункціональних майданчиків;
- встановлення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за створення умов для збереження та зміцнення здоров'я людей.
Для фінансового забезпечення Програми залучаються в установленому порядку кошти селищного бюджету, а також кошти з інших джерел фінансування, не заборонені чинним законодавством.
Термін дії Програми – 2021 р.
Ресурсне забезпечення Програми
(тис. гривень)
5. Завдання та напрямки виконання Програми
та результативні показники
Програма розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради розроблена на 2021 рік
Програма є узагальнюючим документом, що визначає можливість розв’язання однієї з найважливіших і найголовніших проблем – розвиток фізичної культури і спорту в громаді.
Основним завданням Програми є:
- сприяння реалізації державної політики у сфері фізичної культури та спорту;
- організація фізкультурно-оздоровчої діяльності, зокрема за місцем роботи громадян;
- забезпечення розвитку визначених напрямів спорту;
- створення умов для залучення мешканців району до активних занять фізичною культурою і спортом, здорового способу життя;
- утворення та діяльності у межах відповідних територій колективів фізичної культури та спортивних клубів;
- доступності населення громади до спортивних споруд відповідних навчальних закладів для занять фізичною культурою;
- фінансування фізичної культури і спорту.
Виконання Програми здійснюватиметься за такими напрямками:
- фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній сфері;
- фізкультурно-оздоровча та спортивна робота у виробничій сфері;
- фізкультурно-оздоровча робота за місцем проживання та у місцях масового відпочинку населення;
- ветеранський спорт;
- фізична підготовка військовослужбовців, особового складу правоохоронних органів та інших військових формувань;
- фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед сільського населення;
- фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна робота серед інвалідів;
- спорт вищих досягнень;
- дитячо-юнацький та резервний спорт;
- матеріально-технічне забезпечення;
- медико-біологічне забезпечення;
- нормативно-правове та організаційне забезпечення;
- фінансове забезпечення.
6. Ефективність Програми
- забезпечення системи підготовки спортивних резервів для збірних команд області;
- підвищення результатів виступів збірних команд та окремих спортсменів на обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
- кількість учнів у дитячо-юнацькій спортивній школі довести до 10% від загальної кількості учнів;
- покращення системи медичного обстеження та медико-біологічного забезпечення підготовки спортсменів високого класу;
- удосконалення системи інформування населення через засоби масової інформації про позитивний вплив на людину оптимальної рухової активності;
- забезпечення висвітлення визначних спортивних подій, пропагування розвитку фізкультурно-спортивного руху;
- створення належних матеріально-технічних умов для розвитку пріоритетних видів спорту, підвищення рівня забезпечення населення фізкультурно-спортивними спорудами різного типу;
- створення сучасної спортивної соціальної інфраструктури на рівні світових стандартів та вимог міжнародних спортивних федерацій;
- створення належних умов для проведення змагань.
7. Соціально-економічні наслідки виконання Програми
Реалізація Програми надасть змогу забезпечити перехід до нової, гуманістичної моделі розвитку фізичної культури і спорту, в центрі уваги якої - інтереси, потреби та мотиви конкретної людини, що сприятиме соціальній активності громадян.
Підвищиться доступність, якість та різноманітність форм оздоровчих, рекреаційних, реабілітаційних та спортивних послуг для різних соціальних верств населення.
Зросте конкурентоспроможність українського спорту, що сприятиме утвердженню патріотичних почуттів у громадян та підвищенню міжнародного авторитету держави.
8. Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансування Програми здійснюється відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів селищного бюджету, а також інших не заборонених законодавством джерел.
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
22 січня 2020 року смт Ратне № 4/
Про затвердження Програми розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про фізичну культуру i спорт», з метою забезпечення належних умов для занять фізичною культурою і спортом мешканців громади, популяризації здорового способу життя та сприяння ефективній реалізації державної політики у сфері фізичної культури i спорту, Ратнівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік (далі-Програма), що додається.
2. Контроль за виконанням Програми покласти на комісію з питань освіти, культури, депутатської діяльності та етики, захисту прав людини, дотримання регламенту, законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та у справах сім’ї, молоді та спорту.
Селищний голова Віталій БІРУК
Чернуха 0977557652
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення селищної ради
від 22.01.2021№ 4/
ПРОГРАМА
РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НА 2021 РІК
Паспорт Програми
1. | Ініціатор розроблення програми | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | |
3. | Розробник Програми | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради |
4. | Співрозробники Програми |
_ |
5. | Відповідальний виконавець Програми |
Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради |
6. | Учасники Програми | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради, ГО «Ратнівська місцева організація ВФСТ „Колос”, комунальне підприємство «Ратнівський центр первинної медичної допомоги», комунальне некомерційне підприємство «Ратнівська центральна районна лікарня» |
7. | Термін реалізації Програми | 2021р. |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Селищний бюджет та кошти інших джерел, не заборонених законодавством |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, | 300.0 |
10. | Основні джерела фінансування | Кошти селищного бюджету, кошти інших джерел не заборонених законодавством |
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована
Програма розвитку фізичної культури і спорту
Ратнівської селищної ради на 2021 рік
Стан здоров'я та спосіб життя населення громади потребує окремої уваги держави і владних структур. Демографічна криза негативно впливає на економічний стан району та є загрозливим фактором для його майбутнього.
Нині кожна п'ята дитина народжується з відхиленнями в стані здоров'я. У переважної більшості школярів діагностують різні захворювання. Значно зросла частота порушень постави у дітей.
У більшості громадян після 40 років відчутні суттєві проблеми із здоров'ям, що після 50-річного віку кардинально заважають трудовій активності та нормальному життю. У громадян різко прогресують хронічні хвороби серця, гіпертонія, неврози, остеопороз, артрити, ожиріння тощо. Високий рівень захворюваності на розлади психіки і поведінки є наслідком вживання алкогольних напоїв, наркотичних та інших психоактивних речовин, особливо в молодіжному середовищі.
Дотепер в суспільстві не сформовано сталих традицій та мотивацій щодо фізичного виховання і масового спорту, як важливого чинника фізичного та соціального благополуччя, поліпшення стану здоров’я, ведення здорового способу життя і подовження його тривалості.
За таких умов пріоритетним напрямом гуманітарної політики держави має стати розвиток сфери фізичної культури і спорту, що дасть можливість забезпечити оптимальну рухову активність кожної людини впродовж усього життя, створити умови для організації змістовного дозвілля і максимальної реалізації здібностей людини. Важливим є удосконалення форм залучення різних груп населення незалежно від статі, віку та соціального статусу до регулярних і повноцінних занять фізичною культурою і спортом.
Потребує також удосконалення система підготовки спортсменів високого класу та спортивного резерву до складу національних збірних команд.
3. Визначення мети Програми
Мета Програми розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік (далі - Програма) полягає у створенні умов для впровадження здорового способу життя, залучення населення громади до занять фізичною культурою і спортом як важливої складової, покращення якості та тривалості активного життя населення громади, розвитку спорту вищих досягнень, забезпечити виховання молоді в дусі олімпізму, пропагування здорового способу життя, підвищення міжнародного авторитету держави.
Метою Програми є збереження існуючої мережі колективів фізичної культури і спорту, спортивних клубів, забезпечення проведення змагань, створення сприятливих умов в організації якісного, змістовного дозвілля жителів громади, покращення матеріально-технічної бази спортивних клубів, колективів фізичної культури, дитячо-юнацької спортивної школи шляхом проведення капітальних, поточних ремонтів, підвищення уваги органів місцевого самоврядування до проблем сфери фізичної культури і спорту.
4. Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, термін виконання Програми
Основні завдання, які випливають зі змісту Програми, можуть бути вирішені шляхом:
- забезпечення об’єднання зусиль щодо розвитку фізичної культури і спорту в громаді органів місцевого самоврядування, громадських організацій, фізичних та юридичних осіб, широких верств населення;
- удосконалення форм залучення різних груп населення до регулярних та повноцінних занять фізичною культурою і спортом за місцем їх проживання, навчання, роботи та у місцях масового відпочинку;
- проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в усіх навчальних закладах, за місцем проживання, роботи та у місцях масового відпочинку громадян, а також фізкультурно-оздоровчої та реабілітаційної роботи серед інвалідів;
- забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, видів спорту інвалідів шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів та спорту ветеранів;
- поліпшення нормативно-правового, кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту;
- підвищення ролі засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя;
- впровадження дієвої системи фізкультурної просвіти населення, яка б сприяла формуванню традицій і культури здорового способу життя, престижу здоров'я, залученню громадян до активних занять фізичною культурою і спортом та формування нових цінностей та орієнтацій суспільства на збереження та зміцнення здоров'я людей;
- переоснащення матеріально-технічної бази закладів дитячо-юнацького та резервного спорту;
- розбудови спортивної інфраструктури шляхом будівництва спортивних споруд або реконструкції та модернізації діючих, зокрема щорічного будівництва багатофункціональних майданчиків;
- встановлення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за створення умов для збереження та зміцнення здоров'я людей.
Для фінансового забезпечення Програми залучаються в установленому порядку кошти селищного бюджету, а також кошти з інших джерел фінансування, не заборонені чинним законодавством.
Термін дії Програми – 2021 р.
Ресурсне забезпечення Програми
(тис. гривень)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | Усього витрат на виконання Програми | |
Всього, у тому числі : | 300.0 | |
Селищний бюджет | 300.0 | |
Коштів інших джерел | У межах фінансування не заборонених чинним законодавством |
5. Завдання та напрямки виконання Програми
та результативні показники
Програма розвитку фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради розроблена на 2021 рік
Програма є узагальнюючим документом, що визначає можливість розв’язання однієї з найважливіших і найголовніших проблем – розвиток фізичної культури і спорту в громаді.
Основним завданням Програми є:
- сприяння реалізації державної політики у сфері фізичної культури та спорту;
- організація фізкультурно-оздоровчої діяльності, зокрема за місцем роботи громадян;
- забезпечення розвитку визначених напрямів спорту;
- створення умов для залучення мешканців району до активних занять фізичною культурою і спортом, здорового способу життя;
- утворення та діяльності у межах відповідних територій колективів фізичної культури та спортивних клубів;
- доступності населення громади до спортивних споруд відповідних навчальних закладів для занять фізичною культурою;
- фінансування фізичної культури і спорту.
Виконання Програми здійснюватиметься за такими напрямками:
- фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній сфері;
- фізкультурно-оздоровча та спортивна робота у виробничій сфері;
- фізкультурно-оздоровча робота за місцем проживання та у місцях масового відпочинку населення;
- ветеранський спорт;
- фізична підготовка військовослужбовців, особового складу правоохоронних органів та інших військових формувань;
- фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед сільського населення;
- фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна робота серед інвалідів;
- спорт вищих досягнень;
- дитячо-юнацький та резервний спорт;
- матеріально-технічне забезпечення;
- медико-біологічне забезпечення;
- нормативно-правове та організаційне забезпечення;
- фінансове забезпечення.
6. Ефективність Програми
- забезпечення системи підготовки спортивних резервів для збірних команд області;
- підвищення результатів виступів збірних команд та окремих спортсменів на обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
- кількість учнів у дитячо-юнацькій спортивній школі довести до 10% від загальної кількості учнів;
- покращення системи медичного обстеження та медико-біологічного забезпечення підготовки спортсменів високого класу;
- удосконалення системи інформування населення через засоби масової інформації про позитивний вплив на людину оптимальної рухової активності;
- забезпечення висвітлення визначних спортивних подій, пропагування розвитку фізкультурно-спортивного руху;
- створення належних матеріально-технічних умов для розвитку пріоритетних видів спорту, підвищення рівня забезпечення населення фізкультурно-спортивними спорудами різного типу;
- створення сучасної спортивної соціальної інфраструктури на рівні світових стандартів та вимог міжнародних спортивних федерацій;
- створення належних умов для проведення змагань.
7. Соціально-економічні наслідки виконання Програми
Реалізація Програми надасть змогу забезпечити перехід до нової, гуманістичної моделі розвитку фізичної культури і спорту, в центрі уваги якої - інтереси, потреби та мотиви конкретної людини, що сприятиме соціальній активності громадян.
Підвищиться доступність, якість та різноманітність форм оздоровчих, рекреаційних, реабілітаційних та спортивних послуг для різних соціальних верств населення.
Зросте конкурентоспроможність українського спорту, що сприятиме утвердженню патріотичних почуттів у громадян та підвищенню міжнародного авторитету держави.
8. Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансування Програми здійснюється відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів селищного бюджету, а також інших не заборонених законодавством джерел.
9. Завдання і заходи на виконання Програми розвиту фізичної культури і спорту Ратнівської селищної ради на 2021 рік |
|||||||||||||
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник коштів | Джерела фінансування ( селищний бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань тис.грн. | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||||||
1. Створення умов для розвитку фізичної культури у сфері освіти | Кількість осіб, які взяли участь в заходах | 120 | 1.Щорічно проводити спартакіаду допризовної молоді | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 1,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість осіб, які взяли участь в заходах | 9 | 2.Щорічно брати участь в обласній спартакіаді допризовної молоді | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 3,5 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість заходів | 15 | 3.Проведення змагань серед учнів загальноосвітніх шкіл | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 20,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
2. Фізична культура у виробничій сфері | Відсоток посадових осіб, які взяли участь у фізкультурно-спортивних заходах | 0,3 | 1.Участь в районних, обласних спартакіадах та інших масових фізкультурно-спортивних заходах серед посадових осіб місцевого самоврядування | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 4,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Відсоток осіб , які взяли участь у заходах | 0,1 | 2.Проводити спартакіади та інші спортивні змагання серед працівників виробничої сфери | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 3,5 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
3. Забезпечення умов для фізкультурно-оздоровчої діяльності за місцем проживання та місцем відпочинку громадян | Кількість проведених фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів | 10 | 1.Проведення масових фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів серед різних груп населення | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 20,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість облаштованих спортивних споруд за місцем проживання громадян | 1 | 2.Облаштування сучасних спортивних споруд за місцем проживання громадян | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 25,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
4.Створення оздоровчої та спортивної діяльності серед ветеранів фізичної культури і спорту | Кількість, обласних, Всеукраїнських та міжнародних змагань, у яких взяли участь ветерани спорту | 12 | 1.Участь в турнірах, кубках та чемпіонатах області, комплексних змаганннях серед ветеранів спорту та інших змаганнях | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 8,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
5. Фізкультурно-оздоровча діяльність серед сільського населення | Кількість осіб, що взяли участь в заходах | 55 | Участь у щорічних багатоступеневих обласних сільських спортивних іграх | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради, ГО « Ратнівська місцева організація ВФСТ "Колос" | селищний бюджет | 30,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість проведених заходів | 13 | Щороку проводити фізкультурно-оздоровчі та спортивно-масові заходи за участю всіх соціальних груп сільського населення | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради, ГО «Ратнівська місцева організація ВФСТ "Колос" | селищний | 45,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
6.Фізкультурно-оздоровча діяльність та фізкультурно-спортивна реабілітація інвалідів | Кількість проведених заходів | 2 | Проведення багатоступеневих змагань | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 2,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
7.Спорт вищих досягнень | Кількість проведених заходів | 15 | Участь в чемпіонатах та розіграшах кубка області з олімпійських та неолімпійських видів спорту | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 40,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість проведених заходів | 25 | Проведення спортивних змагань (турнірів, матчевих зустрічей) з олімпійських та неолімпійських видів спорту серед спортсменів різних вікових груп | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 25,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість проведених заходів з видів спорту | 2 | Проведення комплексних багатоступеневих спортивних ігор з олімпійських та неолімпійських видів спорту | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 15,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість проведених заходів | 2 | Проведення навчально-тренувальних зборів з олімпійських та неолімпійських видів спорту | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 8,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
8.Дитячо-юнацький та резервний спорт | Кількість заходів | 6 | Участь в районних, обласних змаганнях інших масових фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходах серед учнівської молоді | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 20,0 | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Кількість власних спортивних споруд ДЮСШ, що потребують модернізації | 1 | Передбачити фінансування у повному обсягу видатків для забезпечення діяльності ДЮСШ усіх типів, забезпечення їх необхідним обладнанням та інвентарем з урахуванням сучасних вимог до організації навчально - тренувального процесу | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | 30,0 | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
9.Медико-біологічне забезпечення | Кількість осіб, які щорічно обстежуються в організації (в тисячах) | 1 | Забезпечити всебічне якісне обстеження осіб, які займаються фізичною культурою і спортом, їх реабілітацію | Комунальне некомерційне підприємство «Ратнівська центральна районна лікарня»,комунальне підприємство «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» | селищний бюджет | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | |||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
Відсоток оновленого обладнання та інвентарю | 10 | Забезпечити зміцнення матеріально-технічної бази та кадрового потенціалу | Комунальне некомерційне підприємство «Ратнівська центральна районна лікарня»,комунальне підприємство «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» | селищний бюджет | у межах поточного фінансування | ||||||||
інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | ||||||||||||
10.Нормативно-правове та організаційне забезпечення фізичної культури і спорту | Кількість проведених тематичних семінарів. Кількість осіб, що взяли участь у семінарах |
5 | Проведення тематичних семінарів та нарад для тренерів ДЮСШ | Управління гуманітарної політики Ратнівської селищної ради | селищний бюджет | у межах поточного фінансування | |||||||
20 | інші | у межах фінансування, не заборонених чинним законодавством | |||||||||||
Разом за програмою | 300,0 | ||||||||||||
у тому числі: | селищний бюджет | 300,0 | |||||||||||
інші | У межах фінансування не заборонених | ||||||||||||